1. Møte med føresette/barnet
Del uroa med føresette / den unge og skap ei felles forståing
Inviter og gjennomfør eit møte med føresette og/eller barnet/ungdommen der du deler dine observasjonar og di uro så snart som råd.
- gjeld dette ein elev sitt fysiske og psykiske skulemiljø (Oppll §9a), seinast innan ei veke
Skap ei felles forståing kring situasjonen saman med føresette / den unge.
Avtal tiltak både i heim og aktuell teneste.
- Dersom du gjennomfører samtalen med føresette - avklar kven som har ansvar for å informere barnet/ungdommen, korleis ein informerer og korleis ein gir vedkomande høve til å uttale seg.
- Dersom du gjennomfører samtalen med den unge - vurder om det er behov for å informere/kople på føresette, be eventuelt om samtykke og ta kontakt.
Avtal tidspunkt for evalueringsmøte.
NB! Også på nivå 1 er det fullt mogleg å søkje råd og rettleiing hos andre tenester/avdelingar, utan at det vert oppretta eit tverrsektorielt samarbeid. Hugs då samtykke frå føresette/barnet dersom saka ikkje skal drøftast anonymt.
Verktøy:
Den nødvendige samtalen (PDF, 249 kB)
Samtykkeskjema (DOCX, 161 kB)