Meld fra om ferdige tiltak !!

Husk å meld frå når tiltaket er ferdig

Har du satt opp en garasje, tilbygg eller annen bygning som er unntatt søknadsplikt, må du gi beskjed til kommunen. Kommunen trenger opplysningene for å oppdatere sine digitale kart og registrere i matrikkelen (offentlig register for bygninger) med oppgitte bruksareal.

Det er viktig å merke seg at sjølv om tiltaket ikkje er søknadspliktig må du melde i frå til kommunen når bygget/tiltaket er ferdig bygd eller revet.

Nytt følgande skjema

✅ Legg ved oppdatert situasjonsplan som syner tiltaket. og dens plassering.
      Må vere målsett og datert.
      For bygg: hugs møne og gesimshøgde.
✅ Ved riving skal tiltaket som er revet krysses ut på situasjonsplanen
✅ Relevante teikningar og annan dokumentasjon om tiltakets storleik og plassering.
Situasjonsplan kan du lage sjølv i Sunnmørskart (kommunekart.com)

Ferdig utfylt skjema sendes til postmottak@hareid.kommune.no eller
per brev til Hareid kommune, Rådhusplassen 5, 6060 Hareid.

Gebyr?
Kommunen tek per no ikkje gebyr for matrikulering av tiltak som er friteke søknadsplikt.

Kvifor må eg melde frå?
Det er viktig at du melde frå om tiltak som vert bygd eller reve som er friteke søknadsplikt, slik at kommunen kan oppdatere matrikkelen. Kommunen trenger opplysningene for å oppdatere sine digitale kart og registrere i matrikkelen (offentlig register for bygninger) med oppgitte bruksareal.