For alle som skal utarbeide private reguleringsplanar er det i pbl §12-8 stilt krav om oppstartsmøte. Dette er eit møte mellom kommunen som planmynde, og forslagsstillar, inkl. fagkyndig. I møtet skal forslagsstillar legge fram planspørsmålet for kommunen. Kommunen kan gi råd om korleis planen bør utarbeidast. Det skal skrivast referat frå møtet.
Forarbeid til oppstartsmøtet:
Forslagsstillar må fylle ut skjema for bestilling av oppstartsmøte, dette samt vedlegg må sendast til kommunen sitt Postmottak (postmottak@hareid.kommune.no). Krav til innhald i planiniativet følger forskrift om behandling av private forslag til detaljregulering etter plan- og bygningsloven § 1.
Komplett bestilling av oppstartsmøte ligg føre når kommune sitt Postmottak (postmottak@hareid.kommune.no) har motteke ferdig utfylt dokument (inkl. skjema for planiniativ), samt vedlegg.
Når dette ligg føre vil de i løpet av kort tid få tilsendt forslag til møtetidspunkt.
Målet med planiniativet og oppstartsmøte er med anna å avklare viktige forutsetninger for planarbeidet så tidleg som mogleg.
Oppstartsmøter er gebyrbelagt, sjå her for pris.
NB! Finner kommunen at et privat planinitiativ ikkje bør føre frem, kan kommunen slutte at initiativet skal stoppes, jf. pbl § 12-8, 2. ledd.
Førebuande møte:
Før oppstartsmøtet kan det vere behov for eit førebuande møte. Dette for å avklare eventuelle utfordringar på et tidlig stadium av planprosessen.
Til det førebuande møtet er det fint om forslagsstillar har ei skildring av korleis ein ser føre seg reguleringa, samt andre aktuelle problemstillingar og avklaringsforhold.