Denne artikkelen er over eitt år gamal og kan innehalde utdatert informasjon.
Ledige stillingar i Hareid kommune.
Søknadar på utlyste stillingar skal skje elektronisk vi webcruiter (lenka over her).
Søknadstips: Brukarrettleiing frå Webrecruiter.
Hugs dette når du søkjer stilling i Hareid kommune
- Du sender éin søknad for kvar stilling (stillingsnummer) du søkjer på.
- Namnet ditt vert offentleggjort i ei offentleg søkjarliste. Du kan be om at namnet vert unnateke offentlegheit, men då må du grunngje dette skriftleg, jf. § 25 i offentleglova. Om vi ikkje kan innvilge søknaden, vert du varsla før søkjarlista vert publisert.
- Attestar og vitnemål kan du laste opp i Webcruiter, eller ta dei med til eit eventuelt intervju. Før vi kan fastsette løn, må vi ha motteke alle relevante attestar og vitnemål.
- For nokre stillingar (i skule, barnehage, helse- og sosialtenesta) vert det stilt krav til godkjent politiattest / tuberkulinprøve / undersøking for meticillinresistente gule stafylokokkar (MRSA). Dette skal ikkje følge søknaden, men leggast fram om du får tilbod om stilling, og aksepterer tilbodet.
- For nokre stillingar (sjukepleiar, fysioterapeut, ergoterapeut, helsefagarbeidar med fleire) vert det stilt krav om autorisasjon eller fagbrev.
Treng du hjelp? Kontakt oss på telefon 70 09 50 00.
Publisert 11.02.2020 22:35
Sist endra 07.09.2022 09:53