Ungdom og rus: tiltak som verkar

Fleire fagmiljø delte suksesshistorier om kva som kan hjelpe ungdomar til å ta rette val.

Bilete av forsamlinga på fagdagen. Det blir vist presentasjon på storskjerm. - Klikk for stort bilete Hareid kommune
Bilete av deltakarane på fagdagen. - Klikk for stort bilete Hareid kommune

7. juni arrangerte folkehelsekoordinator og helsestasjon tverrfagleg fagdag på helsehuset. Tema for dagen var ungdom og rus. Den tverrfaglege fagdagen er eit ledd i det arbeidet som vi har starta for å jobbe med utfordringane vi ser i ungdomsmiljøet. Hareid kommune har fantastiske ungdomar men vi har nokre som trenger hjelp til å ta riktige val.

Fagdagen er arrangert av Actis rusfeltets samarbeidsorgan. Dei fyller 20 år i år. Konferansen er lagt opp til deling av suksesshistorier frå fleire fagfelt og gir tips og idear til andre om korleis dei kan jobbe med ungdomsmiljøet.

Alle har ansvar og alle kan bidra.