Kjetil Andre Aamodt til Seinsommarfest 2024!

Dette gler vi oss til!

Bilde av Kjetil Andre Aamodt Aamodt

Det blir kick off på fredagen med Kjetil Andre' som vil motivere oss gjennom eit foredrag om vinnarkultur, motivasjon, mestring, initiativ, ansvar, fokus og innsats. Tidenes mestvinnande alpinist kjem for å gi oss ein kick-start!

På laurdag vil han vere med under Barnefestivalen både med ei treningsøkt og eit foredrag om breiddeidrett. Her vil det også vere mogleg å få autograf, bilde og ein god prat.

Meir informasjon kjem!

Presseomtale, Kjetil Andre';

Kjetil André Aamodt har flere medaljer fra internasjonale mesterskap enn noen annen alpinist. Han vant 22 NM-titler i løpet av karrièren og er en av fem mannlige alpinister med verdenscupseier i alle fem disipliner. Han har flest medaljer i OL og VM, derav fire OL-gull og fem VM-gull. Hans enestående medaljesamlingen er utstilt på Norges Olympiske Museum i Lillehammer.

Aamodt vant kongepokalen i 1993 og 2005 og Fearnleys olympiske ærespris i 2006. I 2007 ble han kåret til «Årets mannlige idrettsutøver» under Idrettsgallaen.